Monday, August 18, 2008

Hotellsurfing på arbetstid

ägnar jag mig åt idag. Hemifrån. J kom in till oss imorse och somnade som en liten gris mellan oss, och jag hörde redan då på hans andetag att shit, nu är det kört. Varm var han också. Så idag är jag hemma. Som tur är kan jag ju göra rätt mycket på Teknikföretagen hemifrån, tack vara vpn-kopplingen, och J är nöjd med att ligga i soffan och kolla på film och äta glass.

Har fått det ärofyllda uppdraget att hitta hotell åt mig och Karin i Amsterdam i november. Konferensen börjar på söndag morgon, men vi ska flyga ner tidigt på lördag så vi hinner se stan. Hem åker vi måndag kväll. Giiisssaaa om jag är nöjd?! Just att det är Amsterdam också... där jag faktiskt hittar hyfsat bra... och jag vet ju redan att shoppingen i den stan är KLART godkänd.

Och så har vi ju S&T-konferens i Nice i mitten av oktober, och 12 september drar jag till Göteborg och umgås med Min. Jag gillar ju inte hösten, men nu har jag lyckats pricka in några höjdpunkter, så det känns lite lättare.

1 comment:

Loll said...

Hola Chickis!
En repa typ tisd eller onsd kväll???Undar Lollboll