Thursday, August 21, 2008

Har hittat ett världsbra citat

som stämmer på mig just nu:

Don't presume to know shit about me
cause I don't know myself from one day to the next

I don't pose perplexities purposely,
this isn't a game, this isn't a test


Upphovskvinna: Nerina Pallot. Fantastisk singer-songwriter. Jag lyssnar på hennes platta Fires ett par gånger i veckan och tröttnar aldrig. Upptäcker nya saker hela tiden.

Gissa om jag ska skaffa mig en sån här tills jag ska köra bil ner till Göteborg. Inte nödvändigtvis just den då, men en liknande gadget så jag kan lyssna på hela min iPod i bilstereon. Lär behövas...

För övrigt fortsätter J, a.k.a Kaskadkräkaren, att ha feber och, just det, kaskadkräkas. Två gånger idag. Suck. Har jobbat förmiddag på Teknikföretagen idag, bytte av H vid lunch. Imorrn ska jag guschelov få vara på Albihns hela dagen. Är så erbarmligt less på att vara hemma just nu så jag löper risk att börja kaskadkräkas själv av ren uttråkning...

1 comment: