Sunday, August 10, 2008

Underbart lugn och skönt

har jag haft det hela helgen. Har inte gått ut och partajat nånting, som jag funderade på... i fredags fastnade jag med gitarren och framför tv:n, satt och hängde lite framför datorn...

Igår repade jag i nästan två timmar på Judy's, fantastiskt skoj var det, och ambitiöst!! Haha.
Sen klippte jag min snälla pappa och tillbringade kvällen med TV, lite chips och mörk choklad och några glas vin. Gick och la mig tidigt men sov uruselt. Vaknade första gången tjugo i sex. Varför???? Lyckades somna om till klockan tio som tur var.

Nu ska jag plocka och fixa lite i lägenheten, repa ytterligare litegrann och så småningom bege mig iväg till Gamla Stan. Resten av familjen kommer hem vid sextiden.

Och allvarligt, jag har faktiskt inte haft tråkigt en sekund fast jag bara har varit med mig själv. Det känns som att jag har laddat batterierna massor inför ett par intensiva jobbveckor nu - det här var en välbehövlig avslutning på semestern.

No comments: