Tuesday, August 19, 2008

Tränat idag igen

Efter jobbet. Otrooooligt skönt. Nu ska jag hålla mig till två gånger i veckan. Punkt.

Har fått gå och jobba idag också, vilket var fantastiskt efter att ha lämnat lägenheten EN gång på två dagar. Hade kul som vanligt på Albihns, fick en massa gjort. Imorrn sitter jag hemma åt Teknikföretagen igen, så H kan få gå och jobba lite. Torsdagen delar vi på, och fredag är jag på Albihns igen. Millimeterrättvisa - 2,5 dag var. ;-)

H har hämtat bilen idag också. Såg den på Assessorsgatan när jag kom hem nu och blev så glad så jag var tvungen att ta ett litet skutt! *fniss*. Nu hoppas vi att den tänker uppföra sig. Drygt tvåtusen kostade reparationen. Så lagom skoj veckan före lön. Men det kunde ju ha varit mycket värre...

2 comments:

Anonymous said...

Känns som det går troll i allas bilar nu. Många som varit inne på reparation och så även vår. Min nota slutade på 9.600... Tur att jag har SAAB-kort...

Fanny said...

pyret: förra året när vi servade vår bil gick det på 10.700. Vi skaffade raskt ett Fordkort... behöver jag säga mer?