Wednesday, August 27, 2008

Ibland är jag för trött

för att ta fram mobilkameran, önskar att jag hade gjort det igår när jag stressad sprang Assessorsgatan bort mot Ringen för att hämta ut ett paket på posten... jag såg nämligen en bumper sticker som jag fastnade för:

"Save a horse. Ride a cowgirl".

Den satt på en raggarbil från sent 50-tal. Me like. Otroooligt kaxigt.

Har haft ett par timmars lugn och ro här ikväll, medan resten av familjen varit på Sagas bortamatch på Stora Essingen. Senaste resultat: 3-0 till Bajen 96-vit. Dom kommer nog hem närsomhelst, och då ska jag läsa för Kalaspuffen. Om han inte somnat redan i bilen, vilket det finns viss risk för.

Under den tiden har jag hunnit stryka, plocka in tvätt, städa ena toaletten och samtidigt pratat i telefon. Multi-tasking!

No comments: