Thursday, August 7, 2008

Mår roligare idag...

i motsats till igår, när jag mådde tråkigt (som Bella i "Bella och Gustav"). Gick ut en sväng med Dani igår för att bli på bättre humör och det hjälpte. Först Imperiet, sen Pet Sounds, och så Nada.

Bilen vet jag inget om ännu, den står fortfarande på Bilia Fruängen, men H har fixat en hyrbil, så dom åker som planerat imorrn. Min helg ser välsignat oplanerad ut än så länge, förutom att Digi-Diva påminde mig om att det är 080808 imorgon och en jädrans massa jippon överallt... som 08 borde man väl åtminstone ta en drink nånstans, tycker ni inte? :-). Jaja. Vi får se.

Nåt att se fram emot nästa vecka är att Dani/Ginger, Digi-Diva och jag/Pam ska gå och se SATS. Dress code: klänning och höga klackar. Måste efteråt: Drinkar. Ska bli sååå skoj. Ginger har iofs redan sett filmen men hon kunde absolut tänka sig att se den en gång till. Tror det blir en riktigt kul kväll! Dessutom "råkade" jag hitta den perfekta klänningen för just det tillfället idag, när jag egentligen bara skulle till Posten och hämta ut ett paket. Ja, inte på Posten då förstås, men på en affär i Ringen. Köpte den direkt utan att prova. Nu har jag provat och den ÄR perfekt. Är sååå nöjd.

Annars verkar det mesta lösa sig. Alltså, det har inte varit några enorma jättetunga saker, mest i-lands- och lyxproblem, men om det blir många såna samtidigt som vädret är piiissssiiigt mår jag inte bra. Punkt. Ett av problemen löste sig i morse, vilket jag är myyyyycket glad för. Det största och mest allvarliga problemet kan jag inte göra ett sk*t åt. Tyvärr, för jag önskar att jag kunde. Men de som problemet berör måste lösa det själva. Medan jag går omkring och har ett skavsår i hjärtat mesta delen av tiden. Det är bara att hoppas på det bästa.

No comments: