Saturday, February 14, 2009

För er som är musikintresserade...

och nyfikna: www.myspace.com/fannyholm

Där finns tre låtar just nu, en till kommer så småningom, innan allihop försvinner för att bytas ut mot de "riktiga" mixarna - allt som ligger där nu är råmixar, vilket typ innebär att man kan höra mig andas ibland, och säga sånt som "den satt!" i slutet. Hehe.

Igår var det fredag den 13. Det hände två skumma saker, direkt relaterade till varandra: mitt halsband gick sönder när jag satt vid laptopen - två miljoner små och stora jävla pärlor sprätte över hela bordet och golvet. Ett par letade sig ner i tangentbordet, vilket ledde till att jag var tvungen att pilla bort o-tangenten. Som jag givetvis inte får tillbaka nu. Hahaha. Haralds superlim lär fixa det dock, men det får bli en annan dag. Har haft grymma problem med lösenord och annat idag, plus att jag ständigt går omkring och plockar små svarta pärlor från fotsulorna....

Idag har J varit på kalas hos Ofelia, vi har varit ute och handlat, H och jag har druckit eftermiddagsöl på Pelikan och hängt på kalaset och väntat på att J skulle spela färdigt Wii... Nu läser H för J och ska gå ut och träffa PJ senare. Jag ska hänga här hemma och softa, kolla lite på melodifestivalen kanske, om jag orkar, leka lite med gitarren kanske, om jag orkar, ja, bara ha det lugnt och skönt. Dom två senaste kvällarna har varit kaos, med H som jobbat kväll och J som vägrat somna - i går somnade han klockan elva. Suck.

2 comments:

Anna said...

Det låter jättebra! K

Anna said...

...Kram skulle det stå också men tangentbordet och jag är inte överens, uppenbarligen ;-)