Friday, February 20, 2009

Lite känslig...

Ett lite allvarligt inlägg, fast det är fredag. Vaknade imorse efter jättemärkliga drömmar och kände mig nästan hudlös... ni vet så där när man inte har nåt försvar eller motståndskraft alls mot nåt. Känslan sitter i. Har sjuukt svårt att koncentrera mig idag. Tur att det är fredag - helgen börjar, och åtminstone imorgon är en rätt kravlös och lugn dag. Söndag är det 80-årsfirande i Gustavsberg, men förhoppningsvis känner jag mig lite starkare då.


Hoppas att jag slipper råka ut för obehagliga konflikter idag bara. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att rycka upp mig - det kanske bara är att acceptera att det är en sån dag och inte göra för stor grej av det...


5 comments:

Anonymous said...

Skickar en försiktig styrkekram.

/Heli

Angela said...

Det är otäckt att man kan vakna och känna sig sådär av en dröm. Hoppas känslan försvinner snart.

Kram

Digidiva said...

ååh pinglan då! Jag skickar en stor kram och en liten tanke:

först lön, sedan vin...? :-)

Fanny said...

Alla: Alltså, nu la jag faktiskt inte ut det här för att fiska efter medkänsla. Jag tvekade rätt länge innan jag la ut det, för jag vill inte gnälla, men det kändes lite bättre när jag hade skrivit av mig liksom. Ni är bara för snälla. Och DD, självklart. Snarast möjligt. När kan du? Fre 27? Lör 28? Kram.

Digidiva said...

fre 27 låter som en plan! Kram!