Thursday, February 12, 2009

Sötsur?

Det är intressant det där hur man uppfattas av folk... jag har ju inte varit jätteuppåt det senaste halvåret direkt... och det är fortfarande inte helt ok, men jag tror det blir bättre ju ljusare det blir ute, och ju närmare våren kommer. Hursomhelst, igår och idag hade jag "sötsur" som personligt meddelande på MSN. Pratade lite med en kille på jobbet idag, som undrade vad jag menade? Jag svarade inte direkt, utan bara "det var ju igår. idag är jag bara söt :-)". Sen skrev han att han satt och funderade på när han nånsin sett mig sur. Vi har jobbat ihop i nästan 10 år och åkt på otaliga konferensresor, så jag antar att han känner mig hyfsat väl. Han kom fram till att det KANSKE hade hänt nån gång när vi jobbade ihop på HKV (INTE ett av mina favorituppdrag direkt). Så här går man omkring och tror att man utstrålar låghet och surhet och allt möjligt, och så tycker folk att man är glad nästan jämt? Hmmm. Jag fattar inte mycket. Men hellre det än tvärtom då... :-D. Dessutom fick jag höra att en av hans kompisar tyckte att jag var lik Lisa Nilsson (han hade skickat in kompisen på min myspace-sida för att lyssna på låtar). Jo, jag tackar, jag... Det tog jag som en komplimang, även om jag själv inte kan se MINSTA likhet mellan mig och Lisa. Så, all in all, idag känns som en rätt ok dag... Kan det fortsätta åt rätt håll nu, tack??

2 comments:

Anonymous said...

För mig utstrålar du kreativitet, go och happiness! Du är verkligen inte down för mig. Du gör mig glad i allt du skriver och gör :). Ses vi snart eller så det kan smitta av sig?!

Fanny said...

hehe... :-) självklart gör vi det. säg till så tar vi en fikA!