Monday, February 9, 2009

Trött

Helgen var rolig, avkopplande och händelserik. Men jösses vad trött jag är idag... Majgad. Känns att man inte är 18 längre.

Och vi har varit duktiga och städat badrummen. Ordentligt. Jag röjde ur badrumsskåpen i duschrummet, slängde guckigt gammalt smink och annat, och H knäskurade golven och kaklen med klorin. Mitt duschdraperi hade fått nåt slags ofantligt äcklig beläggning, så jag har köpt ett nytt fräscht idag. Ja, jag vet att man kan tvätta duschdraperier men tro mig, det kändes INTE najs att hänga upp det där igen även om det skulle ha blivit aldrig så rent.

Här kommer då ytterligare en rätt händelselös vecka faktiskt... inget särskilt inbokat. På torsdag och fredag kväll jobbar H, så jag är ensam med J. Det blir ju lite speciellt, särskilt på fredagarna, när man har fredagsmys och bara är två personer liksom. Fast man vänjer sig väl vid allt.

För övrigt köar jag för en återbudstid hos Tim för att fylla i min tatuering, som oturligt nog spruckit lite i läkningen - fast jag har smörjt och smörjt och smörjt... nåja. Shit happens, som Tim sa.

No comments: