Wednesday, February 11, 2009

Sjukt barn igen....

Jag blir snart galen på denna rundgång faktiskt. Tre veckor var han frisk :-(. Himla tur iallafall att mitt ena uppdrag funkar utmärkt att sköta hemifrån tack vare webblösning som gör att man kommer åt nästan allting...


Kan tipsa om en FANTASTISK serie: Carnivále. H och jag har precis plöjt alla avsnitten - det finns två säsonger. Sen las serien ner, av nån otroligt outgrundlig anledning. Tim, min tatuerare, har en massa extramaterial, bl a mytologin som författaren har fantiserat ihop, och har tipsat om att vi ska läsa extramaterialet och sen se om hela serien en gång till. Sista avsnittet var sjuukt scary - jag drömde faktiskt lite mardrömmar inatt, och vaknade och tyckte att jag såg konstiga saker i mörkret... men fantastiskt himla välgjord serie med bra skådisar.


No comments: