Friday, February 6, 2009

Fredag igen...

och helgen bjuder på en del skojsigheter faktiskt. Ikväll ska jag träffa ett gäng från S & T, för Peter slutar och det är nåt slags avtacknings-bash på Grappa, tänkte sticka förbi en stund och ta en öl. Och imorrn är det som sagt födelsedagskalas hos Pejvan.

För övrigt ska vi städa. Bluärrrk. Tråååååkigt. Men det MÅSTE göras. Fy vad det ser ut just nu.

Nästa fredag ska H lägga bas och gitarr på några låtar av inspelningen, sen återstår faktiskt bara mix, om allt går som det ska. Meckar omslag just nu, och det blir nog rätt så bra. Två svartvita foton blir det, som H tog på Finlandsbåten - ibland har man tur med både ljus och motiv = jag såg inte ut som en mupp. Hehe.

Men jag måste nog vänta lite med att beställa kopierad upplaga med tryck på plattan, för jag ska ju betala för inspelningen också, och mars ser inte skoj ut ekonomiskt med tanke på att jag var sjuk i januari, vilket dras på februarilönen... gahhhh. Man har verkligen inte råd att vara sjuk these days :-(, men vad gör man?

För övrigt saknar jag min brorsa Andreas. Hade ju börjat planera in en tur neråt i samband med Scrapmässan i mars, men nu verkar det inte bli nåt, så jag får väl hoppas att han och Åsa har vägarna uppåt under våren istället. Tur att det finns msn. Love ya, bro... :-D

No comments: