Wednesday, February 18, 2009

Tja Snyggsson!

Så började ett meddelande jag fick på myspace från ett band som ville att jag skulle lyssna på deras låtar. Man kan ju inte annat än le. och det behövde jag idag. Helt ok var dom också - Delicious Lips.

Ska strax hämta upp två killar på dagis-Stor-Jacob och Lill-Jakob, som ska leka här i några timmar. H jobbar kväll. Man kan ju hoppas att Stor-Jacob är så uttröttad av lek att han somnar hyfsat i tid ikväll...

Jag hoppas att den närmaste månaden går fort, är rejält uttråkad faktiskt, på det mesta. Känns som en enda lång transportsträcka fram till våren... En ljuspunkt på himlen finns dock, och det är att jag har fått ett sologig den 18 mars. Om allt går som jag har planerat har jag några ex av plattan färdiga till dess också. Spelningen är på Jam Akustiskt, som kör singer-songwriterkvällar en gång i månaden. Edith ringde mig för några dagar sen och ville att jag skulle komma och spela igen -körde ju där för ett tag sen, hmmm, förra hösten tror jag det var? Time flies...

No comments: