Tuesday, January 22, 2008

En glad 4-åring




Öppna paket, öppna paket, öppna paket... ja, det har han gjort hela helgen. På 4-åringars vis fick han också ett antal utbrott för att det inte var bilar i vissa paket, och för att paketen tog slut. Suck. Vad gör man? Han är huuur väluppfostrad som helst med alla andra, men så fort vi = hans föräldrar är med blir det katastrof och krig.
Undantaget var igår, när jag hämtade på dagis och H var borta hela kvällen. Vi hade sååååå mysigt, J ville inte ens titta på tv när vi kom hem utan leka med sina play doh-degar med sin mamma.... vi hade inte ETT enda bråk. Sällsynt men otroligt mysigt.
Och så blev han sjuk igen idag förstås. På dagis igår var det 8 barn av 18 där. Feber och ont i halsen. Jag blir så trött.... Nu blir det till att pussla igen den här veckan. Jag var i Tumba idag till klockan fem för att bli klar med saker eftersom jag ska vara hemma på torsdag. Klockan fem, ja, jag jobbar alltså normalt till tre-halv fyra, för er som inte vet... På fredag får mormor och morfar komma och avlasta lite före lunch. Tuuur att dom finns. :-D
Imorrn ska jag gå på Adobe-seminarium 9-13, ska bli SÅ skoj och lyxigt. Sen ska jag hem och avlösa H.

No comments: