Thursday, January 10, 2008

Mjukstart

blev det den här veckan eftersom jag varit hemma och jobbat två dagar pga J:s vattkoppor. Två hela dagar blev det i Tumba, skoj! Vi har bytt våning och fått eget rum, men vi fikar en trappa upp varje dag och lunchar med resten av gänget som är jättetrevliga.

Idag fick jag av ren tur tid hos frisören, har haft en bad hair week. Nu är det myyyycket bättre. :-) Men VARFÖR måste det börja regna i samma ögonblick som jag kliver ut genom dörren hos Carita? Tyyyypiskt. Jaja. Jag får ändå tvätta håret imorrn bitti.

Försökte logga in på webbmailen hos patentbyrån inför morgondagen men det går inte. Arghhh. Nån har visst glömt att uppdatera mitt konto. Suck. Får väl hoppas att det går att lösa hyfsat snabbt - har inte fått något meddelande om att lösenordet behövde bytas, så jag tror inte det är mitt fel den här gången. Imorrn är jag iallafall vid Stureplan mellan åtta och tolv, sen ska jag hem och lösa av mina föräldrar som är med J.

Helgen bjuder på rep (kanske, om Loll är frisk till lördag) och Jalle och Pia på middag på lördag kväll. Blir nog ingen utgång i helgen, är lite för fattig. Fast jag längtar till Himlen... :-D.

3 comments:

Anonymous said...

Hmmm... jag undrar om inte jag har klippt mig hos Caritas. Ligger det typ på Ölandsgatan? Jag jobbade förut i hörnet på Ölandsgatan/Götgatan och klippte mig nära!

Fanny said...

pyret: nej, hon heter Carita och jobbar på Regeringsgatan. så breaking news: Fanny klipper sig inte på söder!!!

Anonymous said...

Hahahahahaha... det kanske kommer på nyheterna???