Wednesday, January 16, 2008

Ny vecka, som går blixtsnabbt

Redan torsdag imorgon...

Idag var jag på kontoret och jobbade för första gången sen före jul. Min plats fanns kvar, tack för det! :-D. Nu väntar jag irriterat på att H ska komma hem från nåt slags shoppingrunda som han skulle gjort åt jobbet, på arbetstid.... ringde honom halv sex och då var han fortfarande i Länna. Morr. Jaja. Barnen har ätit, och om en timme har vi tvättstuga. Känner INTE för att släpa ner all tvätten själv. Fördelen med kvällstiden är ju att man har huuuur lång tid som helst på sig eftersom strömmen är på till midnatt. Det är bara vi som kan klaga - vi bor nämligen ovanpå tvättstugan - och det gör vi inte! :-D

Imorrn ska jag jobba hemifrån. Har massor med småtjafs att fixa som jag inte behöver vara i Tumba för att sköta. Och imorrn kväll ska vi trio-repa och ta ett glas efteråt *längtar*. Dani ska vara barnvakt. Om allt går som vi har tänkt blir det några duogig framöver runt om i SoFo - ska boka in momma imorgon, och så kanske El Mundo senare... vi måste ju sätta igång och spela bort duoringrostigheten inför sommarens stora Troublemaker Tour Part II - uppföljaren till den turné vi gjorde i USA 1998, för 10 år sen.

2 comments:

Anna said...

Grattis grattis Fanny på din födelsedag! Jag gör i princip inga kort längre, men en annan sorts överraskning ska dyka upp under dagen....

födelsedagskramar från Anna

Fanny said...

anna: tack... men vad spännande, nu blir jag ju gryyyymt nyfiken juh! *kram*