Thursday, January 3, 2008

Puttrar på...

gör det denna vecka - ledig fortfarande medan H jobbar och J är på dagis. Skööööönt med lugn och ro och tid för mig själv.

Har lyckats städa lite runt datorn, imorrn ska jag ta itu med leksakshyllan i Jacobs rum. Får se hur långt jag orkar... ghahhh.

Igår hade jag en synnerligen trevlig kväll i Skrapan med världens bästa Digi-Diva. Vi började på Imperiet och tog sen hissen upp till Himlen, där vi hängde till stängningsdags. Såååå trevligt. Älskar det där stället - Himlen alltså. Utsikten är verkligen fantastisk, och det var skön musik och skoj blandning av folk.

Idag har jag lunchat med mamma, också i Skrapan faktiskt, och sen varit ute och köpte en ny vinterjacka till J. Nu gör jag nästan ingenting tills det är dags att gå och hämta J på dagis. Ikväll ska vi fortsätta titta på Twin Peaks.... läääängtar. Och årets julklapp från jobbet var ett ganska generöst presentkort på Ginza, jag har valt första säsongen av Heroes eftersom jag missade hela serien när den gick i höstas. Myyyycket tittande lär det bli framöver.

Torsdagslistan

Dagens tråk
Skulle väl vara ekonomin då... dreglar över ett par stövlar på Scorett för 1795 kronor men det får jag glömma tvärt. Haha.

Dagens fniss
Inget idag, men igår kväll blev det många. Det där om att vara en synaps i en viss persons hjärna ler jag fortfarande åt... haha.

Dagens längtan
Ett oväntat telefonsamtal eller sms.

1 comment:

Anonymous said...

Åh vad det låter mysigt att gå ut och festa. Tror faktiskt jag längtar lite efter det...