Sunday, January 6, 2008

Måndag, och ledigheten är slut...

fast jag är ju hemma idag med prickige J. Imorrn blir det Tumba iallafall, ser fram emot det faktiskt! Två veckor var precis vad jag behövde för att komma tillbaka lite. Men axeln bråkar tyvärr fortfarande. Suck.

Måste beställa ett nytt träningskort på Eriksdal, jag tror mitt går ut alldeles snart. Men jag tänkte nog vänta januari ut tror jag, för jag lär inte palla att träna nu iallafall, och det är ju onödigt att köpa ett träningskort som inte går att frysa...

I lördags var det Himlen och Bimbadgen. Otrooligt trevligt. Det blev faktiskt himlen både först och sist, lyckades bli uppsatta på gästlistan för att kunna komma tillbaka utan att ens be om det :-D.

Och igår repade Loll och jag intensivt i två timmar. Snacka om hårdkörning, jag som var rätt bakis blev helt yr och andfådd *hihi*. Men skoj var det. Vi hoppas kunna spela 4 låtar på Judy's snart, återkommer när datum är klart.

Nu ska jag sätta mig i köket och jobba, medan Pricken ligger i soffan. Han är sjuuukt prickig nu, och det kliar som attan, men han är duktig och tapper.

No comments: