Thursday, January 17, 2008

Sång och chokladogram

och en maaasssa hälsningar på Facebook har jag blivit firad med idag, på min 41-årsdag. Huah vad gammalt det låter. Känner mig inte alls som 41. Men barnen sjöng högt och ljudligt (och rätt falskt) i morse, och jag fick badbomber och strumpor och en jäääätttefin silverring, och tårta och kaffe.

Efter lunch fick jag ett chokladogram från sötaste Anna, så fick jag mina praliner till slut! :-D Tack! Mums!

Vi beställde hem indisk mat, mums igen, och sen kom Dani för att vara barnvakt, så H och jag fick gå och repa på fina Judy's med Loll. Hon har ont i ryggen och kunde omöjligt spela gitarr, så hon låg på en bänk och sjöng och körade, så det blev bara Fanny-låtar idag, lite passande kanske på min födelsedag, fast jag fick himla ont i fingrarna efter två timmar... Kvällen avslutades med några glas vin på Momma, där vi också har bokat in vårens första duogig, den 27 februari! Hurra!

Nu ska jag ramla isäng strax, patentbyrån imorgon förmiddag och utvecklingssamtal på S & T efter lunch. Sen ska vi plocka iordning lägenheten för Js dagiskalas på lördag. Arghhh! Skräckblandad förtjusning typ. :-D

4 comments:

Heliotropen said...

Oj, sorry! En dag för sent, men dock: GRATTIS!

Anonymous said...

ARGHHH! Missade att gratta igår! Så grattis i efterskott!

Gunvor

Fanny said...

heli, gunvor: tack söta ni!

Helena said...

GRAAATTIIIIIS PÅ FÖÖÖDELSEDAAAAAN!!! (jag ignorerar fullkomligt att det var igår :-D) Massor med fölsedagskramar!!!