Saturday, January 26, 2008

Varm, glad och kaxig...

blev jag igår under Melankoli-kvällen på Judy's.... låter konstigt att bli glad under en musikkväll med tema melankoli, men alla var så fantastiskt bra... och jag träffade nya trevliga människor och fick enormt fin respons på mina låtar. Yonder var där, jag blir så glad varje gång jag träffar Mats och Christer, så fina människor, så fantastiska generösa musiker... Fick mycket musikalsikt beröm av Mats, vilket har gjort att jag gått som på små moln idag... och börjat fundera i praktiska termer kring min soloinspelning, som ska bli av i vår. Tre låtar, jag vet redan vilka, och nu vet jag vilka som ska vara med och spela också (inte så svårt att gissa kanske) - några av dom iallafall.

Idag har jag också varit ute på presentjakt till H som fyller år på tisdag, och råkat ramla in på Pilgrim-rean i Skrapan. Ooops!. Det blev ett halsband och en ring i isblått och turkost. Myyyycket snyggt. Och så blev det jobb-byxor och två t-shirts, en svart och en vit. Inte lika upphetsande. Men en klänning också. En svart med grå cirklar från H & M.

No comments: