Saturday, January 5, 2008

"Vattkoppen"

I går kväll var J varm när jag läste för honom, inatt hade han 39 graders feber och idag på morgonen syntes de första prickarna. När jag kom ut i vardagsrummet till honom sa han allvarligt: "Mamma, jag har vattkoppen". Så söööööt. Under dagen har det blivit mer och mer prickar och nu börjar det visst klia. Ajajajaj stackars lilla kalaspuffen.

För övrigt har jag köpt nya stövlar - igen. Hahaha. Hittade ett par på rea, sjuuuukt snygga, i äkta skinn som påminner väldigt mycket om mina favvostövlar från 1998 som jag blev tvungen att slänga förra året eftersom de gått sönder i hälen och inte gick att laga. Bild kanske kommer senare.

Ikväll blir det utgång med Dani, flåt Ginger. Vi ska börja i Himlen och sen arbeta oss vidare genom SoFo, är planen.

Och imorron, yippiyippiyippi, ska Loll och jag äntligen repa i vår nya fina replokal! YAY!

1 comment:

Anonymous said...

Nya stövlar! Låter som något för mig! Själv gick jag ut i partybootsen som var liiite väl höga för att klampa runt på landet med :(.
Hoppas ni hade en skitkul kväll!

Kram