Saturday, June 14, 2008

Fredag den 13 blev en olycksdag för mig...

1. En förbaskad förkylning tog knäcken på mig.
2. Bredbandet hemma gick ner pga blixtnedslag och var borta i nästan ett dygn.

Gahhh vad desperat man blir när man är van att hålla kontakt med folk och blogga och maila och allt möjligt och plötsligt inte kan! Surfade lite på mobilen men det är ju gaaaanska begränsat.

Efter ett telefonsamtal till comhems support idag (jag var samtal 87, väntetid 35 minuter) funkar det igen, fast inte med routern. *tjurar* Jaja. Jag kommer ju ut iallafall.

Igår dök oranjedåren upp igen förstås, vilket målkalas det blev! Herrejösses, 4-1?!!! Ikväll ska H ut med samma gäng som i tisdags och kolla Sverige-matchen. Jag blir hemma med J, vilket är lika bra eftersom jag är vrålförkyld. Eftersom matchen börjar tidigt får jag ju sällskap i tv-soffan! Sen ska jag ägna mig åt att uppdatera mina banjofingrar och mina 12-strängade fingrar, det var alldeles för länge sen jag övade. Sjunga kan jag kanske inte, men spela går ju bra fast man är förkyld. Deliverance-varning på Hallandsgatan mao... *fniss*

1 comment:

Loll said...

KRYA PÅ DIG! kram