Monday, June 23, 2008

Tack snälla

för all feedback på hårinlägget. Det blir nog så, då, att boben rycker för en lite mer uppdaterad, slingad variant. Hoppas bara jag kan förklara tillräckligt bra för Carita. Köpte 3 frisyrtidningar och har saxat massor... det finns ju aldrig nån bild som är exakt, men i kombination liksom...

Igår repade jag med Loll hemma hos henne över ett par glas vin. Det är verkligen fantastiskt vad man har i sitt gamla muskelminne... vi har ju spelat ihop i 12 år, och kör fortfarande ett par riktigt gamla låtar, bl.a. en från 1996... nu lyckades vi hitta tillbaka till både en och två gamla godingar från den tiden då vi egentligen inte kunde spela gitarr hahahaha. Vilket betyder att vi borde klara av att spela låtarna lite bättre nu... vi får se. Planering pågår för nästa studiosession efter sommaren, då ytterligare 4 låtar ska fästas på disk. Målet är en ny fullängdare i början av 2009. Det ni! Och det är fantastiskt skoj att vi fortfarande håller på... på vår första spelning 1997 var målet att impa på en person, och att fortsätta så länge det var kul. Som ni förstår har det varit väääldigt kul hela tiden ;-).

5 comments:

Anonymous said...

Jag ser fram emot bilder på nya frisyren!
BTW - jag skulle vilja köpa den senaste skivan (Well-worn), men hur gör jag?

Kram, Gunvor

Fanny said...

gunvor: jag fixar ett ex av den senaste upplagan när den är pressad och klar och lämnar in på Skapa, så kan du lämna pengar där. tror den kostar 60 kr. :-D

Anonymous said...

Kanon! Ännu en anledning till en Stockholmsutflykt ;) Tusen tack!
Kram, Gunvor

fanny said...

Fast nya upplagan blir inte klar förrän i mitten av juli, så vänta tills dess. Jag hör av mig när jag lämnat in skivan på Skapa!

Loll said...

Hej Pemba, det var verkligen skitkul att repa, mera sånt, och mera gamla godingar...jag vill att vi tar upp Iron Flower...Sea of confusion tex...och trapped! ska jobba på texten bara..den är lite fattig i dagsläget..men den har ändå nån slags allmängiltighet...man fastnar ju i olika saker hela tiden ;-) just nu har jag bara lust att flytta till Gotland...