Saturday, June 28, 2008

Fredag kväll...

Tyvärr försvann ju solen lagom till att jag skulle gå till Dani, men vi trotsade molnen och satt på balkongen och drack riktig champagne och åt jordgubbar och diskuterade bh-storlekar, skor och män.

Sen gick vill till Momma, Bimbadgen, Sacre Coeur och Nada. På väg från Sacre Coeur gav jag upp, min eländes ischias kom tillbaka, och eftersom vi ska tillbringa en dryg vecka i bil snart kände jag att jag måste försöka ta det lite soft... så jag rumlade hem. I skor utan klack, ska tilläggas... Dani påpekade att hon faktiskt kunde titta NER på mig hela kvällen, så brukar det inte vara. Hon hade klackar och inte jag. Normalt är jag alltid längre än henne, men jag kände mig som en dvärg igår... scary....

Här är iallafall några bilder... jag lyckades ju förstås inte få Dani att fastna på bild, först för att hon inte hade fiffat sig färdigt när jag kom, sen för att jag glömde bort det. My bad... men jag lovar, hon var skiiitsnygg. Som vanligt.


Gooood goood champagne.... Kall, torr, och gratis - för mig. Tack Dani, jag bjuder igen snart!


Lite skumt ljus, och jackan var inte riktigt så där knäppt...


Rolfs Mojito fick posera på Sacre Coeur. Snygg, goood drink. Själv höll jag mig till mellis på slutet. Guuud så präktigt... Jag får skärpa mig snart.

No comments: