Monday, June 9, 2008

Holland-Italien ikväll

och här hemma springer den här figuren omkring och sjunger obegripliga sånger på holländska. Som sagt, det här är ingen modeblogg. Bwahahahaha.


Fel ölmärke, tycker jag, med tanke på reklamen på de otroligt chica hängselshortsen.

Vi har en holländsk mössa till men den är så ful så den kan jag inte visa här. Den består av ett fult orange gosedjurslejon med ben som hänger ner på sidorna. Suck. The Dutch have no sense of fashion whatsoever....

Själv ska jag lägga mig i ett bad och läsa bok och försöka glömma åsynen av the truly hideous orange creature...

9 comments:

Anonymous said...

Mowahahahaha Tusen tack för kvällens skratt Fanny! Fast ditt truly hideous orange creature ser ganska harmlöst ut tycker jag ;)

Digidiva said...

HAHAHA. Does it come in peace...? ;-)

Fanny said...

Digidiva: Jag tror det, särskilt efter 3-0-segern.

Pellfia said...

Fniss!!! :) Helt underbar outfit! :) Men håller med ovanstående talare att han ser rätt harmlös ut! ;o)

Anonymous said...

Hejar han på Italien eller Holland? hahaha. :)

rewdboy said...

herreguuu!

får man se ut sådär?

rewdboy said...

tur att holland vann!

fanny said...

Han har lovat att om Holland går till final ska han promenera härifrån till Götgatan och holländska ambassaden iförd den fina stassen. GaHHHHHH! Jag tänker stanna hemma. Bara så ni vet.

Laila said...

Jag ska ut och fota honom om dom går vidare! :-D

ASG