Wednesday, June 11, 2008

Sliten

Det känns att det är dags för semester
- när alla morgnar känns som måndagmorgnar
- när det goda humöret räcker i exakt tre sekunder
- när det enda jag vill ha på mig är linne och kjol - UTAN leggings under


And the list goes on... fy fanken vad jag behöver vara ledig. Tror det känns ännu mera så för att vi hade gäster mellan lördag och söndag - ingen riktig egentid, inte sova i sin egen säng (det är H:s 80-åriga föräldrar vi pratar om, vi lägger INTE dom i våra soffor eller på uppblåsbara madrasser, dom får låna vår säng)...

Och det blev väldigt mycket måndag. Så mycket måndag att det fortfarande känns som måndag fast det nästan är torsdag...

Dagens fniss
Många på ett privat forum jag är med på, dom tjejerna kan vara både elaka och roliga dom :-)
Och jag flinar varje gång jag läser alla kommentarer på föregående inlägg med Harald som oranje-dåre...

Dagens längtan
Semester
Tid för mig själv
Mera pengar

Dagens glädjor
- Min vidriga ischias har släppt!
- Både Holland och Sverige har vunnit sina matcher i gruppspelet. Yay!
- Vi har sålt gamla barnprylar för 1300 pix idag.
- Imorrn ska vi gå ut och äta gratismiddag, bara H och jag, världens bästa Joana ska vara barnvakt - och tack vare försäljningen av barnprylar kan vi betala Joana också :-).
- Jag har fått fina komplimanger för både det ena och det andra den senaste veckan.

Dagens tråk
Vädret

No comments: