Wednesday, June 25, 2008

Tänk att det behövs så lite

för att börja dagen med ett leende :-D. Är på sjuuukt bra humör idag.
Bara ett vänligt och omtänksamt svar på ett mess fick mig att le hela vägen till jobbet.
Att jag sen lyckades fynda två par APSNYGGA nya skor på rea gör ju inte saken sämre.
Återkommer med bilder imorgon. Det är samma modell, men olika färg - ena paret svarta, andra mörkröda... dom är dessutom så sköna att gå i att ena paret ska invigas ikväll, när jag ska träffa Digi-Diva på dbasers uteservering om en dryg timme. Får väl se om jag tycker det är ett klokt beslut när jag ska hobbla hem senare :-D.

1 comment:

Anonymous said...

Syrran har flyttat till Kocksgatan och hon är sugen på uteserveringar hela tiden. Misstänker att jag kommer hänga på mycket. Kanske ses vi i vimlet?