Friday, November 14, 2008

Alla är vi olika...


Det här är Lolitas nya vandrarskor. Hon är superglad för att hon har dom! Nu befinner hon sig 2 mil norr om Helsingborg och har vandrat 81 mil.


Det här är mina fredags-glam-stövlar... jag är superglad att jag har dom. Jag har gått hemifrån till tunnelbanan och från tunnelbanan till jobbet. Ingen särskilt lång sträcka men jag lovar att det är bra träning för vadmusklerna!
Så olika kan det vara. Tänker på Maria Lindström, som faktiskt har skrivit en låt om Kvinnor Som Går I Obekväma Skor. Jag äääälskar skor. Tyvärr är oftast skorna jag gillar lite obekväma. Med höga klackar. Jag känner mig lång, snygg och oövervinnerlig. Och det är fredag! Yay.


3 comments:

Pellfia said...

Jättesnygga skor du har!!! Förstår att du känner dig oövervinnerlig i dem!! Ha en bra fredag och en skööön helg! kram!

Anna said...

Dina vandrarskor är klart snyggast.Som gjorda för en vandring mellan barerna en fredagkväll. Och du passar mycket bättre i dem än du skulle göra i Lolitas ;-)
Kram!

Fanny said...

... och förmodligen skulle Lolita passa rätt dåligt i mina... hahaha jag kan inte ens se det framför mig. Helt orealistiskt!