Thursday, November 20, 2008

Svisch.

Torsdag redan - tiden går alldeles för fort. Eller inte - jag vet inte. Tid är så konstigt.
Ibland önskar man att man kunde stanna klockan. Och ibland vill man bara vrida fram den.
Men tillbaka? Neee. Det verkar dumt.

Gick en sväng på stan på lunchen igår. I motsats till när jag skulle attackshoppa i Amsterdam lyckades jag hitta MASSOR av grejer jag vill ha! Får vänta tills lönen kommit. Hittade lite roliga julklappar också, det börjar ju bli dags att tänka på sånt. Det löjliga är att jag har hittat perfekta julklappar till folk som jag normalt inte ger nåt till. Får fundera på hur jag ska göra. Känner mig oerhört generös just nu, så det är möjligt att folk kommer att bli lite förvånade.

Och svärfar ligger på sjukhus - det blev ingen handoperation, läkarna ändrade sig, men däremot lyckades han sätta i halsen igår kväll och svimma, så det blev ambulans. Han hade fått syrgas och allt verkade lugnt, men han fick ligga kvar över natten. Usch. Jag oroar mig. För att inte tala om vad stackars H oroar sig. Och Saga. Man vill inte tänka på det som kommer...

No comments: