Monday, November 10, 2008

Lite bilder...

Andreas, min låtsasbrorsa med sin fina sambo Åsa, i deras kök i Kvänum, dit jag susade i helgen!


Och så lite fler bilder från i torsdags - hel oredigerade men jag orkade inte just nu.








Helgen var intensiv. Kort sagt. Men trevlig. Fast fyyyy vad det suger att köra bil i mörkret. Sista biten hem höll jag på att kräkas av uttråkning. Kolsvart, bitvis regn, och MAAASSOR av trafik.
Nu laddar jag inför nästa helg, som innehåller kurs i Amsterdam! Vi åker tidigt på lördag morgon och kommer hem sent måndag kväll. Yay! Och så ska jag försöka boka in studiotid i december. DESSUTOM har jag idag varit hos Tim the Tattoo man och pratat lite. Han ska rita och maila mig en skiss. Torsdag 4 december är det sen dags att pryda min högra axel med något lite större och lite mer intrikat än en halvmåne och tre stjärnor!!


3 comments:

Digidiva said...

Vad kul bilden med micken är. Ser ut som du tagit på dig en silvrig lösnäsa:-D

Fanny said...

Självklart. Pam goes clown... med blingad lösnäsa... :-)

Loll said...

Va spelsugen jag blir när jag ser er...oj va vi ska lira när jag kommer hem!!!! Puss