Tuesday, November 25, 2008

Första julklappen inköpt idag!

Wohooo. För idag kom äntligen lönen. Den var efterlängtad vill jag lova, mer än vanligt.
Vem det var till? Nääää. Jooo okej då. Till H. Ska bara försöka smussla undan den diskret när jag kommer hem - han är hemma nämligen. För Jacob är sjuuuk. :-(. Vaknade inatt och hade feber. Men det har gått bra länge nu - det var i september han var sjuk sist ju!

Själv ska jag bli influensavaccinerad på torsdag. Bra tycker jag. Fast förra året missade jag vaccinationen och klarade mig ändå - rena turen förmodligen... vågar inte hoppas på sån tur i år.

Jag måste göra en ordentlig julklappslista snart. På sånt jag ska köpa alltså. Och en önskelista åt mig själv, har H bett om. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska önska mig faktiskt. Ärligt. Skor köper jag helst själv, som ni vet :-D.

No comments: