Wednesday, November 26, 2008

Sitter fast

i lägenheten. J vill inte vara ensam medan jag springer ner till Konsum och handlar :-(. Och vi har typ INGET hemma... har försökt få tag på Saga, hon kanske kan komma hit en sväng och vara här bara medan jag springer ut och handlar lite mat... H har verkligen hell week denna vecka - styrelsemöte måndag, öppen scen-show tisdag, öppen scen-show och rådsmöte onsdag och föräldramöte med fotbollen torsdag... gahhh. Så jag känner mig liiite låst just nu kan man säga, jag är hemma och jobbar idag och imorgon. Lääängtar redan till fredag... det är soft att jobba hemma men det blir rätt ensamt efter ett tag...

Har insett att jag behöver börja förbereda barnens paketkalendrar... arggghh. 48 små jävla paket som ska slås in och knytas fast/knölas ner. Suck.

Kom också på att i helgen är det glöggfest hos J & J. Det hade jag totalt glömt bort! :-D. Trevliga överraskningar man får ibland när man är lite virrig.

Och så dagens kloka citat från min låtsasbrorsa Andreas:

"Kvinnor tar för givet, män kör sitt eget race."

Det kunde inte vara mer sant. Varför är inte jag så där klok för? :-D Det borde ju ligga i släkten tycker man.

No comments: