Wednesday, January 7, 2009

Digerdöden light + nackspärr

Puh. Nu är det liiite bättre. Febern är på väg ner. Men eftersom jag hostar så mycket på nätterna måste jag ligga med huvudet högt, vilket har resulterat i nackspärr. Hahaha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tror jag skrattar, det är roligare. Ajje. Det gör ont att skratta med nackspärr.

Har plöjt hela första säsongen av LJ och är inne på den andra. Jeeezus vad beroendeframkallande!!!!

J har blivit förvånansvärt gosig under jullovet. Eller "kär i sin mamma" som H uttrycker det. Gulligt är det. Får se hur länge det håller i sig. Imorgon ska han till dagis för första gången sen före jul. Idag har han varit med H på jobbet eftersom dagis var stängt för planering. Och jag blir hemma minst imorgon också.

4 comments:

Angela said...

Har blivit lite sugen på att se det där Lipstick Jungle, kanske vore något att plöja av...

Fanny said...

Angela: gillar du SATC kommer du att gilla Lipstick Jungle. Believe me.

Heliotropen said...

Stackars dig!

Var har du fått tag på Lipstick Jungle förresten?

fanny said...

Heli: don't ask. ;-)