Monday, January 26, 2009

Kalas avklarade

12 dagisbarn + några föräldrar på lördag, 9 vuxna (närmaste familjen) på söndag. Intensivt och roligt var det. Nu är det bara en enda födelsedag kvar i januari, nämligen H, som fyller på torsdag. :-) Jag har en plaaaaan. Hehe.

Igår var jag hemma hos Loll och repade, för första gången sen i oktober. Skoj skoj skoj var det! Det är visserligen kul med sololåtar också, men det är nåt särskilt att sjunga ihop med nån som man är så samkörd med. Magiskt. Fast vi var nog aningens rostiga. Det brukar gå fort att åtgärda dock, ett par rep så är vi fit for fight igen!

Hade utvecklingssamtal med Erik igår, och jag ska få gå en 2-dagars Photoshopkurs! YAY! Äntligen ska jag slippa hatta runt och gissa hur man gör saker...

Tisdagslistan

Dagens bu
Min mobil, som laddar ur sig alldeles för snabbt trots nytt batteri. Har dessutom lyckats få med mig Sagas laddare. Sladden på den är söndertuggad av Fia (hennes hund), så den verkar ha gett upp.

Dagens hu
Jag har tandläkartid idag. Gahhh.

No comments: