Sunday, January 11, 2009

Musikfest

blev det förstås hos Matte Q... Många härliga musiker där, spontanjam blev det, bl.a. med Brian Kramer, som ska få ge mig och Loll lektioner i bluesgitarr... Ja, för Loll och Kaj var där också.. :-D.

Det blev rätt sent, tror vi kom hem vid ett. Saga var barnvakt, och när vi kom hem hittade vi bägge barnen toksovande i Jacobs loftsäng. Sött.

Idag har vi varit i Sickla Köpkvarter och köpt bl a ett större usb-minne och lite annat, och passat på att handla lite mat. Och jag har färgat hela Sagas hår blått, vilket resulterade i att mina naglar blev helt sjuuuk-blåa, såg ut som ett lik, så nu sitter jag och gör om hela den franska manikyren. Tröttsamt. Men snyggt. Och bra för naglarna, så jag kan hålla dom hyfsade eftersom jag behöver dom för gitarrspelandet.

Imorrn är det dags för första jobbveckan. Och digerdöden verkar vara ett minne blott. Nu hoppas jag bara att Fröken Ischias håller sig undan också...

No comments: