Saturday, January 17, 2009

Version 4.2




Så var man uppgraderad igen då - ett år äldre. Blev uppvaktad i morse med latte, prinsesstårta, tända ljus och tulpaner.

Har haft två tunga kvällar när H har jobbat, eftersom Kalaspuffen blev sjuk och fick en av sina höga feber-resor. Igår kräktes han 5 gånger - 1 gång över hela soffan så jag fick tvätta allting, 4 gånger i en hink. Suck. Lyckades iallafall tvinga i honom en Alvedon smulad i glass till slut, han låg på över 40 grader då. Nu mår han bättre och har precis beställt pasta och köttbullar med ketchup.

Ikväll ska jag äntligen få gå ut på en liten barrunda, ska möta upp ett gäng på Imperiet vid åttatiden. Det var över en månad sen jag var ute på krogen. Det här går ju inte, eller hur??? Bättring!!

4 comments:

Anonymous said...

Grattis Fanny!

Kram
Z

Anna said...

Hipp hurra för Fanny idag!!! Ha en toppendag och en rolig runda på stan ikväll!

Heliotropen said...

Grattis i efterskott!

Anonymous said...

GRATTIS långt i efterskott. Jag ligger efter med bloggläsandet, så jag missade att du fyllde...