Tuesday, January 13, 2009

Trivs på jobbet :-D

Så himla skönt att vara tillbaka på mina roliga uppdrag. Jag känner mig sjuukt mycket gladare idag än i söndags. Hoppas det här håller i sig bara. :-D Fast det är lite mycket när man har varit borta på ledighet och dessutom varit sjuk en vecka. I morse på Albihns hade jag dryga 100 mail. Hälften var visserligen sånt som inte direkt berör mig, men man måste ju ändå gå igenom allt.

Och så måste jag få credda 7-11 i hörnet Götgatan/Blekingegatan igen. Jag vet inte vad killarna heter som jobbar där på morgonen, men det känns snart som att vi är kompisar typ. Alltid så himla glada och trevliga. Jag går ut därifrån med ett stort leende varje morgon, och det tillsammans med den goda latten är verkligen en bra start på dagen.

Är det inte nästan lite vår i luften? För min del behöver det inte komma mer snö nu. Jag är dödsless redan. Är ingen vintermänniska. Alls. Det märks iallafall att det börjar bli ljusare.

1 comment:

Anonymous said...

Vår? I wish...

Det finns en award till dig i min blogg. :)