Thursday, January 29, 2009

Helgens plan


H fick en Cinderella-kryssning av mig i födelsedagspresent, som vi då förstås ska åka på tillsammans. Jacob sover hos Y & J, och båten går imorgon 18.00. Vi har inte gjort nånting tillsammans bara vi på eeevigheter. Ska bli skoj. Och visst, Viking, och då särskilt Cinderella, är lite B. Men bara man är medveten om det kan man ha hur kul som helst...
Ikväll ska jag vara ensam med J. Igen. H jobbar till 23. Har jag sagt att jag tycker att hans kvällsjobbande suger? Hm. Ja, jag har väl det. Inte för att jag tycker det är särskilt jobbigt att vara ensam hemma med J, men jag tror ni fattar grejen.

3 comments:

Digidiva said...

Jag åker så skämmigt lite finlandsbåt så det snart kommer ringa nån från Finland och ta tillbaka mitt medborgarskap...

Fanny said...

Ja-a du, det börjar bli dags igen, eller hur? När det pörjar pli våren kanse??? :.-D

Digidiva said...

joo men visst vetty. låta som praa plan att åka sig lite pååten:-D