Wednesday, October 15, 2008

ARGHHH!

Hata! Jag hatar att packa! Det är så j-la svårt att bestämma flera dagar i förväg vad man vill ha på sig. *suck* Inte är jag så färgglad heller. Bara svarta saker, förutom två vita topar och en turkos. Och nej, jag tänker inte tala om hur många topar jag har packat ner. Jag har tappat räkningen för länge sen. Men 3 par skor ligger i resväskan, och det lutar åt ett fjärde, plus dom jag åker i. BESLUTSÅNGEST!!!!! *morr* Och jackan jag tänker åka i kanske är för ful och vintrig för att ha där, men jag vägrar släpa en jacka till.... det blir för tungt. Två koftor har jag, en svart och en vit. Men jag kanske ska slänga ner en kavaj också, bara ifallatt? Problemet är att min absoluta favvokavaj ligger i påsen som jag gjorde iordning till kemtvätten för en månad sen, och den hänger givetvis kvar i hallen. Kavajen är dekorerad med nån spännande tandkrämsfläck. *suck*.

Jaja. Fortsättning följer nog inte, utan det får bli som det blir. Men jag vet en som kommer att ha svårt att sova inatt, trots att jag är så slut efter allt upp- och nerpackande att jag nästan somnar gående...

2 comments:

Anna said...

Kära Fanny, du kommer naturligtvis att se strålande ut i vad du än har på dig! Och kan du inte scrappa ihop någon liten dekoration att dölja tandkrämsfläcken med? Ha det så skönt i Nice. Kram!

Loll said...

Vandrarens tips: ett snabbtorkande ombyte;-)