Saturday, October 11, 2008

Dagens fniss

Fast det är så tidigt har jag redan blivit fnissig... ett mail från en i brf-styrelsen, vi försöker flytta ett möte..."Nej, jag kan inte vecka 44 heller. Då är jag i Florens. Pensionärsstressen har börjat."

Haha. Det tyckte jag var skoj. För övrigt är jag rätt fnissig överhuvudtaget idag, vilket är lite konstigt med tanke på att jag vaknade halv-jävla-åtta i morse, t o m före Jacob. VARFÖR kan jag inte sova längre på helgerna? Det är väl också ett ålderstecken gissar jag... Hu!

Igår blev en rätt bra kväll, vi åt köttbullar och kollade på en massa film, tre stycken blev det! Bilar, Herbie och Noddy. Sen somnade Jacob faktiskt snällt, han ropade bara en gång. Jag ägnade kvällen åt att prata i telefon en lång stund med låtasbrorsan Andreas, som också råkade vara gräsänkling för kvällen. Stöp i säng vid tolvtiden, så jag har väl sovit det jag behöver gissar jag.

Nu tvättar jag, J tittar på Herbie för femtielfte gången, och vi ska väl gå ut och köpa lördagsgodis så småningom. Jag skulle behöva handla lite småprylar också. Ett besök på Skapa vore najs, men vi får se om jag kan övertala J. I eftermiddag kommer mormor o morfar hit med bullar.

Kvällen blir nog lugn och ensam, verkar det som. Hade ju egentligen tänkt ha tjejmiddag men jag har inte orkat och hunnit ta tag i det, så jag får nöja mig med Jacob och mig själv som sällskap. Vilket inte är fy skam faktiskt :-).

No comments: