Saturday, October 25, 2008

Middagsgäster ikväll

Hela härliga Pride-Picknick-gänget (Pejvan, Magnus, Sanna, Kai, Jocke och Jonas) stormar in här ikväll! :-D. Wohooo. Ska bli såå skoj. Men mycket jobb väntar först. Lägenheten måste återställas från "taikonläger för 2-barnsfamilj" till nåt som i allafall liknar "hyfsat representabel södervåning". Och så ska det lagas mat. Mums!

Och apropå mat har jag återfått liiite av aptiten. Den goda maten i Frankrike gav mig nog en puff i rätt riktning. Men fortfarande äter jag mindre än jag nånsin gjort.

Och så till sist, en glad nyhet: Loll är utskriven från sjukhuset i Jönköping och ska nu ta sig vidare mot Borås, efter vila i helgen. Shit vad jag är imponerad. Inatt drömde jag att jag åkte ner till henne för att göra henne sällskap under en dag. Det var en väldigt realistisk dröm. Men, som H sa när jag berättade, "Vilken jävla tur att det var en dröm." Hahahaha. Ja, kanske det. Men jag saknar henne. Go, syrran!

No comments: