Tuesday, October 21, 2008

Lo har kommit ända till Gränna!!!

Hörde henne precis bli intervjuad i Radio Stockholm. Men hon är magsjuk, stackarn. :-(

För övrigt är vädret pisstråkigt, jag fryser, H har det kämpigt på jobbet, vi hinner knappt prata med varandra, och ikväll är enda kvällen på hela veckan som hela familjen äter middag tillsammans - igår hade Saga match och H jobbade till 18, imorrn och på torsdag jobbar H. Jag ska laga fläskfilé har jag bestämt, och lyxa till det lite fast det bara är tisdag. Inte för att jag fortfarande har nån större aptit... det gick ok att äta i Frankrike men fy fanken vad less jag är på croissanter och vitt bröd. Iewwww.

Ser fram emot helgen, då ska vi ha Pride-Picknick-gänget på middag. Ska bli såååå skoj att äntligen ta hem lite folk, det var eeevigheter sen.

No comments: