Thursday, October 9, 2008

Heja Loll!

Snart i Norrköping! Och publicitet får hon också...

Är sen till jobbet idag, lämnade J. Då tar allt lite längre tid. Men det gick bra, framförallt när lill-Jakob dök upp. :-)

Idag ska jag äta lunch med Anders, som står först i min telefonbok i mobilen och har råkat ut för ett och annat konstigt sms... ;-). Ska bli supertrevligt, det var alldeles för länge sen vi sågs!

Och ikväll blir det mycket Svenssonaktigt köttbullar till middag (Jacobs önskemål) fredagsmys, och tvättstuga. Förhoppningsvis får jag lite lugn och ro sen också så jag kan jobba med min soloinspelning.

2 comments:

Loll said...

Hej lillsis!
Köttbullar kan ibland vara som en hägring av lycka...just nu skulle jag gärna äta en...men jag får knapra på en bok istället..sitter på biblan..KRAM

Fanny said...

Ååå jag ska tänka på dig när jag äter köttbullar ikväll. Verkar gå hyfsat för dig iallafall - kul med artikeln i NT! Tänker på dig. Kram!