Monday, October 6, 2008

Och så glömde jag ju

det viktigaste, nämligen att rapportera från min AW med Digi-Diva i fredags. Tjaa. Vad ska man säga? Det var kalaskul som vanligt. Det finaste med Digi-Diva är att hon är sån typisk kvinna. Aldrig blyg för att fråga efter vägen. Två gånger ringde hon hem till Magnus för att fråga hur man kommer till Republik. Min kommentar till detta var: "Är du för trött för att tänka, ring hjärnan." Tonen är rå men hjärtlig. Matstopp blev det också på väg från Hotellet till Republik, eftersom jag i vanlig ordning typ glömde bort att äta... men seriously, en drickyoghurt till lunch och en grillkorv på kvällen räcker INTE för att mota bort huvudvärken. Skulle ha tagit nåt mer matigt än bara en korv förmodligen. Men det kändes rätt då :-D. Och jag ser fram emot mååååånga fler vinkvällar. Snart!

Jag försöker koncentrerat bära fram två glas vin till vårt bord i trängseln på Hotellet.

No comments: