Thursday, October 30, 2008

Bwahahaha


Kommentar överflödig. www.argalappen.se är skoj!

När H och J skulle hämta bilen i förrgår fick dom punka på bakdäcket. Sen skulle H leda cykeln och samtidigt titta på klockan, tappade cykeln men fastnade men handsken i nån del på cykeln och vred tummen åt fel håll. Ajje. Så nu är han lätt handikappad, men ingenting var brutet iallafall. Elände. Alltid ska det vara nåt... och nu måste vi få hjälp att byta till vinterdäck också, för det ska visst bli snorkallt i helgen. Och jag som eventuellt ska susa ner till Borås nästa helg... jaja. Det får lösa sig.

Jobbar hemma idag, det är så himla lugnt på jobbet just nu, många är borta eftersom det är höstlov. Var där igår, och min telefon ringde två gånger, sen var den tyst. Har lite prylar som ska kollas av på testservern, och det kan jag lika gärna göra hemifrån med vpn.

Ikväll ska Lisen och jag repa - yay! Ska bli superskoj. Nästa torsdag är det gigdags! Wohooo.

Edit:

Wohoo igen! Även Matte Q dyker upp ikväll på repet. Det kunde inte bli bättre!!! Men jädrans skitväder säger jag bara. Elände. Ska släpa med mig kameran till Judy's det blir så balla bilder där...

No comments: