Thursday, October 9, 2008

Precis - kan inte annat än hålla med!

Tack Heidi. Dagens fniss.

Lite mer smått och gott från veckan som gått kommer senare idag.
Är dock fortfarande ofantligt stolt över Loll!

Update...
Vecka har varit hysterisk med mycket jobb, ett jädra tempo på bägge ställena just nu. Kvällarna har också varit fulla av fix och trix med Jacob, som verkar genomgå nåt slags trotsmonsterfas just nu. Suck. Eftersom Sagis är här den här veckan har det blivit sena kvällar, hon går ju inte och lägger sig klockan åtta längre direkt. Och det är läxförhör och fotbollsträningar och ditten och datten...

Igår var jag ute med Dani, vi var på Imperiets 1-årsjubileum. Trevligt! Men blev inte så långvarig, var helt sänkt efter tre glas vin - bara trött liksom. Fast det var ju förstås skoj att komma ut och se lite folk!

Nu är det torsdag, och H ska vara med och löpträna fotbollstjejerna ikväll. Tidigt imorrn lämnar jag J på dagis och H sticker på läger, han är tillbaka på söndag. Jag har inte en enda plan i helgen förutom att jag ska träffa mina föräldrar, som jag inte träffat sen 10 augusti.

2 comments:

Anonymous said...

Visst var den bara fööör skön!!!

Fanny said...

Heeeelt underbar juh! :-D Tack igen