Sunday, July 22, 2007

Bild från Kungsan


Den här fina bilden har Maria Ögren tagit. Loll tog också några, men dom har jag inte fått ännu, så den här får illustrera årets stora soloframträdande. Hm. Året är ju förstås inte slut ännu hahaha. Men jag räknar med att det blir några Little Failures-gig under hösten också!
Imorrn sticker familjen till Linköping, medan jag stannar kvar i stan och försöker kurera min rygg. Bara konvalescens blir det förstås inte, det blir vinkväll med Pejvan också.
Ikväll ska jag träffa en av mina favvomusiker Peter Frövik och ta en öl och prata musik - vi har missat varandras gig i flera år, men ikväll får vi iallafall ses och babbla :-D. Peter är gitarrist och sångare i två band, bägge ligger nära countryn. Det ena är ett rent bluegrassband och bland det coolaste jag vet! Kolla här bara!

2 comments:

Anonymous said...

Wow vilken grej att spela på stora scen i Kungsan! Det hade jag velat se!

fanny said...

pyret: nästa år kanske? :-D