Sunday, July 15, 2007

Har varit tyst här...

men det beror på att jag har vilat min onda rygg. Nu är det bättre, så jag hoppas palla med en helkväll i morgon, när jag står på Stora Scenen i Kungsan klockan 20.00! *hint hint*.

Vore ju skoj att se några kända ansikten i publiken typ... *hint hint*

Hahaha.

Vi är barnlediga sen, bägge barnen sover över hos Sagas mamma, så vi tänkte gå ut och ta ett glas efteråt. På onsdag sen bär det av till Funäsdalen. Gahhh! (av många anledningar, ni som känner mig vet varför....)

När vi kommer hem ska H ta barnen med sig till Linköping igen, typ måndag till fredag. Jag blir kvar i stan ensam ett par dar, behöver vila ryggen efter den lååååånga bilresan och sova i min egen säng. Tänkte ta tåget ner kanske på onsdag eller så. Sista helgen innan jag börjar jobba är vi hemma allihopa. Och sen kommer gulligaste Elin och flickvännen Carro på måndag eller tisdag för att stanna över Priden. Hm. Kanske borde kolla biljetter och sånt typ nuuuu??? Gahhh igen. Jag är så usel på att planera vissa saker.

Nu ska H grädda pannkakor. Saga kom idag, vi har varit och handlat på Maxi, sen har bägge barnen varit i husets snickarrum och pysslat. Jag tog en sväng till Ringen vid lunch, storfyndade på rea ett par prylar, och sen blev det en klänning till imorrn också. Fick ge mig inför babydolltrycket typ, det FINNS ju inget annat i affärerna. Men den här ser man bara lite gravid ut i hahahaha.

3 comments:

Maria said...

Hinten uppfattad, ska försöka vara på plats. :)

Anonymous said...

Hej vännen... long time no see... Överlevde resan och är nu på väg bort igen till en väninnas lantställe.
Ville bara titta in och säga hej...

Stor kram!

Fanny said...

pyret: hoppas allt är bra! vi får ses och ta en fika senare! *kram*