Tuesday, July 3, 2007

En tung tisdag

fast inte tung-i-huvudet längre... bara allmänt kämpig - eftersom dagis är stängt och J var med H på jobbet igår var det min tur att ha hand om lille kalaspuffen idag. Tyvärr måste jag kombinera det med intensivt jobbande, eftersom mitt ena hjälpprojekt ska vara klart på fredag.

På förmiddagen gick det sådär, men nu har jag fått jobba oavbrutet i tre timmar. Han är så duktig, min lille plutt, och leker glatt i vardagsrummet med Sagas gamla bondgård och annat.
Vi var ute i parken ett tag före lunch, och det kändes som en bra idé. Har lovat att pappan kan gå ut med honom en sväng till i parken senare. Jag ska eventuellt gå och träna när H kommer hem, får se hur långt jag har kommit med jobbandet.

Resten av den här veckan ska jag tillbringa på kontoret, H jobbar bara idag, sen har han semester.

No comments: