Sunday, July 8, 2007

Skansen idag

Doris


En bild på Jacob när han tittar på björnarna, som jag bara är så kär i - bilden alltså, inte björnarna hahaha

Stora Nallen posar



Jacob kör polisbil på Galejan.

Vi var FETT impade av hans körteknik - för er som inte vet är det här alltså små myntopererade bilar med gaspedal och ratt, så man kör själv. Killen körde som värsta taxichaffisen, runt träden, runt andra bilar, förbi mammans fötter, rätt fort och utan att krocka med nånting. Jag tror han har det i sig, den här lilla bilkillen.... (som har sagt vid ett tillfälle att Mamma också är en bilkille hahahaha).

Nu väntar packning av saker inför imorgon, och så lite TV-tid också - Life on Mars klockan 21 till exempel, förmodligen i sällskap av en god whisky och kanske lite mörk choklad, om lata Fanny orkar ta sig ner till affären...

Jag kommer att ha med H:s bärbara till Hjulsbro, eftersom jag väntar på ett viktigt tillkännagivande imorgon klockan 7 på kvällen ungefär svensk tid (scraprelaterat). Så jag kommer att uppdatera lite under veckan, om jag orkar. Känner mig förskräckligt lat, vilket man får göra när man har semester. Sådeså.

2 comments:

Digidiva said...

Ja-a helt rätt. Du får vara preciiis hur lat du vill. Dock är ju vi andra (som inte har semester, harkla-harkla) väldigt nyfikna på vad du har för dig:-)

Helena said...

Åhå, jag tror jag vet vad det scraprelaterade är :-D Ska man hålla tummarna alltså?!? :-D